piątek, 19 maja 2017

Nowe buciki!

Siemka :).
Na wstępie powiem, że maturę ustną z angielskiego zdałam na około 33%, czyli 10/30 punktów :P. Nie jest to zbyt dużo, ale ważne, że nie oblałam ;).
Postanowiłam ostatnio zrobić Lunie prezent.





Dostała ode mnie trampki ^^. Wolałabym żeby były czarne albo czerwone, ale niestety na pullipfamily.pl takich już od dawna nie ma... Z tego kroju zostały tylko brązowe z różnymi motywami. Oczywiście czaszki najlepsze :P. Z zagranicznych stron nie chcę zamawiać rzeczy. Długo idą, a poza tym jakoś nie jestem specjalnie do tego przekonana. Z pullipfamily.pl, trampki Pocztą Polską, listem priorytetowym szły 2 dni ;). 16.05.2017r. zostały zamówione, a wczoraj (18.05.2017r.) Blythka już w nich biegała :D. Mi buciki i tak się podobają i z tego co widać na zdjęciach, to Lunie chyba też :D.














Pierwsze chwile w nowych bucikach na dworze :D.





A tak odchodząc od tematu wstawiam jeszcze zdjęcia płonącego, suchego krzaka :D.





Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Trampki zarąbiste.widać,że Luna zadowolona.nie dziwię się,że pobiegła na dwór wszystkim się pochwalić.ma czym!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem z tych bucików zadowolona :D. Tamtych czarnych kaloszy obie miałyśmy dość... Ogółem są fajne, ale czasem zmiana bucików się przydaje ;). Poza tym podczas ściągania lewego kalosza, dość często stopa Luny zostawała w środku i musiałam wyciągać ją szydełkiem hehehe :P. Teraz już tego problemu nie będzie :D.
      Dziękuję i pozdrawiam również ^^.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie butki, wyglądają przeuroczo! A na Lunie prezentują się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre trampki nie są złe :DDD
    a ognisty krzak hipnotyzuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :D.
      O tak! A popiół latał wszędzie hahaha :P.

      Usuń
  4. Witaj :)
    Gratuluje zdanej matury z angielskiego :) Buciki sa rewelacyjne sama chetnie bym dla swoich takie kupila <3 A krzaka troche szkoda...podlany jakas odrzywka napewno by sie odplacil miloscia i zazielenil .

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam ;).
      Dziękuję ^^. Jeszcze tylko czekać na wyniki pisemnych matur ;).
      Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupieniem tych bucików. W końcu się zdecydowałam i nie żałuję ^^. Na pullipfamily.pl polecam zajrzeć ;). Coś tam jeszcze można wyhaczyć :).
      A co do krzaka, to raczej wątpię żeby odżył... Już bardzo długo stał uschnięty i "kremacja" była obowiązkowa :P.
      Pozdrawiam również :).

      Usuń
  5. Gratuluję zdania języka :D
    Trampki super :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń