wtorek, 9 maja 2017

Matura ustna z polskiego

Uczymy się na jutrzejszą (09.05.2017r.) ustną maturę z polskiego ;). Praca wre od około godziny 13:00. Dopiero niedawno (godzina 20:00) postanowiłyśmy sobie zrobić przerwę :).

Najpierw trzeba przeczytać dany temat. W tym przypadku - w internecie.





Po przeczytaniu wypisujemy najważniejsze informacje :).




Następnie możemy zacząć zakuwać :D.



Niektóre z moich koleżanek maturę ustną z polskiego miały dzisiaj (09.05.2017r.). Dowiedziałam się, że zdały :D. Już tak bardzo się nie martwię. Poradzę sobie ^^.

2 komentarze:

  1. Widzę, że panna pomaga Tobie w egzaminacyjnym stresie ;-) Nie ma to jak pomoc lalkowa ;-) Taka pilna, aż się zarumieniła... Powinna wspólnie z Tobą otrzymać świadectwo zdanej matury ;-) :D PS - Ja swoją maturę zdawałam 15 lat temu - mnie pomagał mały misio ;-) :D Egzaminy na studiach też ze mną zdawał :P Zabawki to podstawa wszelkiej edukacji :P Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj pomaga, pomaga :D.
      No to widzę, że nie tylko ja mam pomoc w postaci zabawki hehe :D. Na studiach też ze mną będzie, nie ma wyjścia ^^.
      Również pozdrawiam :).

      Usuń