poniedziałek, 15 maja 2017

Pogoda, angielski i... fretka!

Hejo! :).
Wczoraj (14.05.2017r.) była brzydka pogoda. Padał deszcz, przyszła burza... Na spacer by się wyszło, ale pogoda do tego zniechęcała bardzo. Luna usiadła w oknie i tylko patrzyła smutno w szarą przestrzeń...



Aż tu nagle! przez ulicę przebiegła fretka!




(Wybaczcie, że zdjęcia takie brzydkie, ale po prostu zdążyłam tylko złapać za aparat i włączyć go. Nawet nic nie ustawiłam, bo nie było czasu :P. Zdjęcia fretki zrobiłam zanim sfotografowałam Lunę :P. Trochę je "naprawiłam" Photoshopem, bo wyglądały jeszcze gorzej :D).
Niestety, ustny angielski zbliża się nieubłaganie (16.05.2017r.) i trzeba trochę się pouczyć ;). Aż dziwne, że nie stresuję się tak bardzo jak przed ustnym polskim. Nie wiem czy wróży to dobrze czy też nie. Polskiego się bałam - zdałam, angielskiego boję się o wiele mniej, i? Co teraz? Mimo wszystko czuję, że sobie poradzę :).




A wracając do tematu pogody, to dzisiaj (15.05.2017r.) jest po prostu rewelacyjna! Co widać na poniższych zdjęciach.





Jednak dzisiaj nie bardzo będę mogła z niej skorzystać. Chyba, że wyjdę z Luną na podwórko, ale to jeszcze zobaczymy ^^.

6 komentarzy:

  1. U nas wczoraj była piękna pogoda,dziś za to taka w kratkę-trochę pada,trochę słońca.egzamin napewno zdasz,nie powinnaś się martwić.w każdym razie -powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pogoda się u nas zepsuła, a do południa było tak pięknie ;). Też czuję, że zdam, nie może być inaczej :). Nie teraz, kiedy jestem prawie pewna, że zdałam wszystkie egzaminy maturalne do tej pory :D.
      Nie dziękuję, co by nie zapeszyć ^^.

      Usuń
  2. fajna fretka! wspaniałe obluszczone drzewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Też się zgodzę ;).
      Ale niestety, fretka została ma drugi dzień znaleziona matrwa w naszym ogródku... Nie miała widocznych żadnych ran, więc najprawdopodobniej została otruta... Szkoda zwierzaczka :c.

      Usuń
    2. żal futrzaka, żal, co komu szkodzi
      biegająca wolna zwierzyna, nie wiem...

      Usuń