środa, 12 lipca 2017

Prezenty i nowy fanart ^^.

Hejo ^^.
Kiedy miałam urodziny, Harry zapytał mnie co chcę od niego dostać. Oczywiście jak to ja, powiedziałam, że nic. Jednak Harry stwierdził, że będzie mu źle z tym, że nic mi nie dał. W tym momencie przypomniałam sobie, że od dłuższego czasu marzą mi się pewne buty, a mianowicie trampki za kostkę na platformie. Powiedziałam mu, że może mi takie kupić, tylko znajdę odpowiednie ;). I znalazłam :P. Jednak nigdzie nie mogłam znaleźć czarnych, a jak już były to tylko niskie (przed kostkę)... W końcu trafiłam na granatowe, które też mi się spodobały :). Dzisiaj przyjechał kurier :D.
Poniżej zdjęcia butów ^^.




A tak się prezentują na nogach ^^.





A tu pozostałe prezenty, które dostałam :).
Rysunek z gitarą od Mariki:


Gitarowy naszyjnik od Jaśka i Cross'a:


Poza tym dostałam jeszcze moje ulubione czekoladki - owoce morza oraz od mamy pieniądze  :).
Bardzo się cieszę z tych prezentów, są świetne! :D.
A tak pomijając temat urodzin, dzisiaj (12.07.2017r.) jadę do centrum stomatologicznego w sprawie mojej ósemki ;). Najprawdopodobniej dzisiaj będą mi ją usuwać :P. Ciekawe, czy jak włożę ząb pod poduszkę, to przyleci wróżka zębuszka, czy to tylko dotyczy zębów mlecznych, hahaha :D.
No i na koniec mój najnowszy N. Gin'owy fanart. Śmiem twierdzić, że jak dotąd wyszedł mi najlepiej ze wszystkich :D. Przeważnie rysuję w formacie A5, a ten jest w A4. Jestem z siebie dumna :D.


PS Z tego co czytałam, to N. Gin lubi grać na organach, ale dlaczego miałby nie grać też na gitarze? :D. Taka moja wizja :P.
A poza tym N. Gin chyba miał zły dzień :(.
Pozdrawiam ^^.

6 komentarzy:

  1. Fajne prezenty!Te trampki to ile cm Ci dodają?Świetne są.Lubię trampki, chociaż sama noszę tenisówki.
    Obrazek jak zwykle śliczny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^. Też sądzę, że są fajne :D. Trampki dodają mi około 3,5 cm :P. Ja, oprócz trampek, bardzo lubię glany ^^.
      Co do obrazka, to również dziękuję ^^.
      Buziaki wzajemnie :).

      Usuń
  2. czekoladowe muszelki lubię TEEEŻ :)))
    rysunek świetny - wydaje mi się, czy
    Gin komponuje balladę o wyrwizębie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszelki są najlepsze! :D.
      Dziękuję ^^. Bardzo możliwe, że takową komponuje, hehe :D. Albo znów dopadła go migrena :D.

      Usuń