wtorek, 4 lipca 2017

Papierologia...

Hejo ^^.
Dzisiaj (04.07.2017r.) uzupełniłam wszystkie dane w e-dziekanacie uczelni, do której chcę się dostać, zrobiłam wpłatę rekrutacyjną w okienku i wypisałam oświadczenie o braku dysleksji i dysortografii. Wcześniej byłam u fotografa zrobić zdjęcia biometryczne zgodne z wymogami zdjęć do dowodu, jeszcze tylko muszę wydrukować wypełniony już kwestionariusz rekruta, oświadczenie studenta i zrobić dwukrotnie powiększoną kserokopię dowodu osobistego (na poczcie jakimś dziwnym trafem nie mogą tego zrobić, bo nie mają ksero (?!)). Chyba to będzie już wszystko ;). Później wystarczy tylko pojechać do uczelni i złożyć wszystkie papiery w dziekanacie :P. Trochę jest z tym roboty, ale przynajmniej będę miała już wszystko z głowy ^^. 
Poniżej wstawiam jedno ze starszych zdjęć Luny, którego jeszcze Wam nie pokazywałam :P.
Zrobiłam je 19.06.2017r. podczas jazdy samochodem (spokojnie, byłam pasażerem :P).


Pozdrawiam! ^^.

8 komentarzy:

  1. No trochę papierologii Cię czeka,ale potem satysfakcja...Luna świetnie wygląda nawet podczas jazdy autem na leżąco...
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^.
      Dziękujemy :D.
      Pozdrawiam również :).

      Usuń
  2. ... to wszystkiego naj... na nowej drodze Twoje życia :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaświadczenia wespół z biometryczną sesją
    fotograficzną brzmi niczym z opowieści sf
    ale najważniejsze, że udało Ci się już to
    zamknąć - teraz tylko wypoczywaj na maksa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :P.
      Ojj, jeszcze nie zamknęłam ;). Muszę te papierki jeszcze zawieźć do uczelni :D. A wtedy tylko czekać na odpowiedź ^^.
      Pozdrawiam ;).

      Usuń
  4. Studenckie życie- niełatwe, niepewne ale baaaardzo niezapomniane! Pierwsze chwile dorosłości! Hura! 😀 Czego się nie robi dla dobrego zawodu. 😉A lale zawsze pomagają przetrwać taki czas! Pozdrowionka!😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Radę dam, a wspomnień będzie, że hej!
      Oczywiście, że pomagają ^^. Lunisko towarzyszy mi bez przerwy :D.
      Pozdrowionka również ^^.

      Usuń