niedziela, 16 lipca 2017

Portret w kolorze.

Siemka ^^.
Dzisiaj w nocy (16.07.2017r.) skończyłam rysować kolejny rysunek ;). Tym razem nie jest to N. Gin, tylko Harry :P.
Enjoy ^^.


Rysowałam na podstawie zdjęcia ze studniówki :).


Dodam, że jest to mój drugi portret w kolorze. Pierwszy był ten poniżej:


Na podstawie tego zdjęcia :).


Coraz bardziej zastanawiam się nad kupieniem kredek do portretów. Te rysunki rysowałam tym co znalazłam w domu, haha :D. Użyłam kilku kredek z mojego ukochanego zestawu dwunastu kredek akwarelowych Koh-I-Noor Mondeluz, który mam od około 6 roku życia, oraz innych kredek w kolorach, które były mi potrzebne, a nie miałam ich w zestawie :P.
Dodatkowo wrzucam zdjęcia, które zrobiłam podczas rysowania ;).




Pozdrawiam ^^.

8 komentarzy:

  1. Nooooooo.....elegancko,moja panno!Maluj dalej,bo szkoda marnować taki talent.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^.
      Na pewno coś się jeszcze pojawi ;). Tym bardziej, że ostatnio podłapałam wenę :D.

      Usuń
  2. pierwszy bardziej mi się podobał!
    w drugim - o nos jesteś za daleko
    od fotki - ale że sama nie potrafię
    tak rysować - jestem po wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^.
      Wiadomo, raczej nigdy nie uda mi się w stu procentach odzwierciedlić tego co jest na zdjęciu, aczkolwiek zawsze mogło być lepiej :D. To dopiero moje początki z kolorowymi portretami, więc myślę, że jak będę ćwiczyć, to wykrzesam z tego coś więcej ^^.

      Usuń
    2. JUŻ TERAZ widzę dobrą kreskę i zapał :)

      Usuń