piątek, 14 lipca 2017

Podróż po mapach!

Hejo!
Ten wpis pojawił się kiedyś na Pingerze, jednak tutaj go jeszcze nie wstawiałam ^^.
Bardzo dawno temu Luna postanowiła wybrać się na wycieczkę po Mapach Google :P. Wiem, że to dość niekonwencjonalny sposób podróżowania, ale jak widać, Blajtce chyba się podobało :P. Na zdjęciach zobaczyć możemy miejsca, które kiedyś odwiedziłam naprawdę ^^. Co prawda, nie są to wszystkie miejsca, ponieważ zwiedziłam, moim zdaniem, dość duży kawałek Polski i ciężko by mi było zrobić na raz zdjęcia większości odwiedzonych przeze mnie lokacji. Niestety Luny jeszcze wtedy ze mną nie było... A szkoda... Ale kiedyś na pewno pojedziemy gdzieś dalej niż nasze miejsce zamieszkania i wtedy będę mogła Luniskowej porobić zdjęcia, na których uwiecznię na serio odwiedzone przez nią miejsca, a nie tylko w mapach :D. A teraz przejdźmy do rzeczy.
Luna najpierw zagościła w Biskupcu. Miejscowość znajdująca się na Mazurach. Na zdjęciu widnieje Plac Wolności, a w tle możemy zobaczyć pomnik "Powrót do Macierzy", który bardzo utkwił mi w pamięci. Byłam tam mając około 4-5 lat ;).

Później Blajtka przeniosła się aż do Międzyzdrojów! Przed nami słynna Aleja Gwiazd! Nie ma to jak wkładać łapki w odciski dłoni znanych osób i sprawdzać czy pasują :D.

Aleją Gwiazd, Aleją Gwiazd idziemyyyy! :D

Następnie Luna udała się na plażę.

Podeszła bliżej i zaprezentowała nam łagodne, obmywające brzeg plaży fale.

Wycieczkę postanowiła zakończyć w Gdańsku pod Pomnikiem Obrońców Wybrzeża, czyli słynnym Westerplatte. Tak, osoba w tle nam się zdublowała :P.

Pomyśleć, że ten pomnik jest taaaaki ogromny! Ma aż 25 metrów wysokości! Przeciętnej wysokości człowiek to mrówka w porównaniu do monumentu. A co ma powiedzieć 30 centymetrowa Luna?

Chciałabym kiedyś jeszcze raz odwiedzić te miejsca. Jak i również wiele innych, w których udało mi się zagościć ^^.

8 komentarzy:

  1. Podróżniczka z Twojej Luny.Zdjęcia fajne,miejsca ciekawe.Życzę powrotu do nich oraz wielu innych wspaniałych podróży.
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Lubi podróżować bardzo ^^.
      Dziękuję ^^.
      Mam nadzieję, że kiedyś tam jeszcze uda nam się zawitać.
      Całuję również ^^.

      Usuń
  2. właśnie sobie uświadomiłam,
    że nie byłam tam jeszcze...
    a Luna - odważna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odważna, haha :D.
      To jak tylko będzie można, to trzeba się tam wybrać ^^

      Usuń