piątek, 1 grudnia 2017

Basen i zdjęcia Hany.

Hejo :).
Obowiązkowy basen w uczelni (w ramach w-fu) mam w czwartki :). Lunisko też uczęszcza ;).
Zdjęcia z auta :D.



Ostatnio obiecałam, że wstawię zdjęcia Hany. Oto one :).
Tutaj ja z Haną.



A tu już sama Hana :P.




Zdjęcia bez podpisów są autorstwa mojej mamy. Nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie prywatnych (robionych przeze mnie, moją rodzinę lub znajomych) zdjęć, znajdujących się na moich blogach. Jeżeli jakieś zdjęcia nie są mojego autorstwa, zawsze odpowiednio je opisuję.

8 komentarzy:

  1. Jaki kochany piesek <3
    Basenu Ci szczerze zazdroszczę bo sama uwielbiam siedzieć pod wodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jest kochana :D.
      Cieszę się, że mam basen raz w tygodniu. Zaobserwowałam u siebie postępy w pływaniu i nurkowaniu :). Kiedyś bałam się zanurzyć twarz w wodzie, teraz nie mam z tym żadnego problemu. Ostatnio wyławiałam z dna takie specjalne kółeczka, które po wrzuceniu do wody schodzą na dno i utrzymują się w pozycji pionowej, a także, na zmianę z moją psiapsiółą, przepływałyśmy sobie nawzajem między nogami prawie przy dnie. Jest to naprawdę coś świetnego. Jedynym problemem na razie jest u mnie to, że szybko potrzebuję zaczerpnąć powietrza, więc moje jednorazowe zejście pod wodę trwa kilka sekund, ale może kiedyś uda mi się jakoś nad tym zapanować :D.

      Usuń
  2. Hana ma spojrzenie psiny
    stęsknionej uwagi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jej uwagę w domu poświęca każdy :D. Ostatnio odkryłam, że uwielbia biegać za laserem. Fajna sprawa, bo i psiak się wyszalaje i człowieknie zmęczy, hahaha :D.

      Usuń
  3. No przecież Luny nie może zabraknąć na basenie bo to też studentka :D
    ja tam wolę koty :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście ;).
      Ja lubię i psy, i koty ;).
      Kota też mamy :D.
      Pozdrawiam również i ściskam mocno :).

      Usuń