poniedziałek, 25 września 2017

Włosy pachną mi chlorem :D.

Hejo :).
Dzisiaj (25.09.2017r.) byłam z Harry'm na basenie :D. Włosy dalej pachną mi chlorem ^^. Wiem, że trochę długo nie pisałam, ale czasami przerwa w blogowaniu dobrze robi :P. W piątek (29.09.2017r.) mam spotkanie w uczelni. Dowiem się wszystkiego o planie zajęć i innych rzeczach, a co najlepsze, moja psiapsióła, którą poznałam w gimnazjum, która chodziła ze mną do klasy w technikum, i od której dostałam Lunę, będzie ze mną chodzić na studia, w dodatku na ten sam kierunek :D. Nie będę sama :P.
Na koniec wrzucam jeszcze kilka zdjęć z Luną :D.


Luna podpijała mi shake'a malinowego (w tle moja mama) :P.


A tu ja :D.


Pozdrawiam ^^.

12 komentarzy:

  1. Hihi, początek studiów to fajny moment. Powodzenia i dobrej nauki :) Z własnego doświadczenia Ci powiem, żebyś walczyła o dobre oceny od pierwszego semestru, bo potem średnia ze studiów w znaczniej mierze wpływa na ocenę na dyplomie licencjatu :) Lunka śliczna jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dużo osób mówi, że studia są fajne :D. Co do walki o oceny, to zawsze o nie walczyłam, więc myślę, że i na studiach nie będzie z tym problemu :).
      Dziękuję bardzo :D.

      Usuń
  2. No i skończyło się wakacjowanie i czas na naukę...
    Luna urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale dla mnie to też przyjemność ^^.
      Dziękuję :).

      Usuń
  3. Przerwa w blogowanie zawsze się przyda, można nabrać dystansu co chroni przed lalkowym przesytem.
    Lala super, zaczynam rozważać przygarnięcie jednej lub dwóch Blythe do mojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D.
      Dziękuję ^^. Blythe są super! Może i ciałko Pure Neemo nie ma takiej zaawansowanej artykulacji jak Obitsu czy MTM, ale pozy wychodzą, moim zdaniem naturalnie :P. Grunt, to żeby wymienić dłonie na artykułowane i gitarka :P.
      Ja wolałam Blythe z matową twarzą i taką moja lala ma, jest tylko jeden problem, ta matowa powłoczka ściera mi się w jednym miejscu i zastanawiam się jak to zabezpieczyć żeby nie szło dalej, ale o tym może napiszę jakiś post ;). No i trzeba lali myć buźkę, bo powłoczka jest taka jakby z gumy i lubi zbierać różne paprochy :P.

      Usuń
    2. Zabezpieczyć oczki i psiknąć MSC :D
      Z tego co słyszałam to te od razu matowe są albo czymś matowione, albo z innego plastiku. Dlatego swoje ICY wzięłam błyszczące i zmatowiłam magiczną gąbką :) Bo moja Blajtka zostaje błyszcząca jak psu nie powiem co na wielkanoc, bo uważam, że jednego błyszczącego potworka można mieć :D

      Usuń
    3. MSC wydaje się być spoko, ale jednak szukam jakiegoś bardziej domowego sposobu :). Dziękuję za radę, na pewno dodam jeszcze post o moim problemie i pokażę zdjęcia :).

      Hehe racja, można mieć jednego błyszczącego pysia w kolekcji ;).

      Usuń
  4. super - fajnie mieć w perspektywie
    jakąś przyjazną Duszę na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiki! koniecznie napisz o macie -
    moja blajtka świeci się jak neon,
    myślę nie tyle o macie ile oczkach
    do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oczkach niezbyt się znam, a moja Blajtka ma matową buźkę od nowości, jednak matowa powłoczka powoli się ściera i myślę co z tym fantem zrobić. Na pewno dodam post, w którym pokażę na czym polega mój problem :).

      Usuń