piątek, 25 sierpnia 2017

Sen.

Siemka :).
Wiem to już od dłuższego czasu, ale dopiero jakoś teraz przyszło mi na myśl żeby się tym pochwalić ;). Dostałam się na studia ^^.
Dzisiaj (25.08.2017r.) przyśniło mi się, że przed studiami musiałam wrócić jeszcze na krótki czas do technikum i wróciły mi przedmioty ogólnokształcące, które są tylko w pierwszej klasie. Akurat miałam chemię i babeczka włączyła płytę z muzyką. Leciał ten kawałek:
https://www.youtube.com/watch?v=IIvSXocE6YY
Aż w szoku jestem bo przyśnił mi się identyczny z oryginałem! Bez żadnych zniekształceń.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Pamiętam ja ja się dowiedziałam, że zaczynam studia i skakałam z radości!!
    Na jakie studia się wybierasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. O tak, fajne uczucie :D.
      Jestem po Technikum Fotograficznym i chciałam iść na studia o tym samym kierunku, ale że u mnie w okolicy takich nie ma, a ja nie chcę nigdzie wyjeżdżać, to poszłam na Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalnością Kreowanie Wizerunku i Reklama :P. W końcu choć trochę fotografii tam musi być :P.

      Usuń
  2. Gratulacje ☺ Teraz trzeba wykorzystać ostatni miesiąc wakacji ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że dostałaś się na studia to normalne, no bo jak taka zdolna dziewczyna mogłaby się nie dostać?
    Nie ma takiej opcji :D
    Moje gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!Ciesz się jeszcze wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^. Oczywiście, że się cieszę ^^.

      Usuń