środa, 1 listopada 2017

Kiermasz halloween'owy.

Hejo :).
Wczoraj (31.10.2017r.) moje rodzeństwo miało w szkole kiermasz halloween'owy. Mama wpadła na pomysł zrobienia galaretek z robakami i mózgami :D. Ale było przy tym zabawy :P.
We wpisie pojawią się także zdjęcia, które robiła moja mama (profilaktycznie oznaczyłam je swoją sygnaturą) ;).
Zabieramy się do pracy :D.

Powiem, że ubaw był niezły!



Kubeczki z "robakami" przygotowane.


Lunisko też pomagało ;).


I nauczyło się robić galaretkę :D.


A tak wyglądały gotowe galaretki ^^.


Mama dodatkowo zrobiła jeszcze galaretki w kształcie dyniek, ale te nie były przeznaczone na kiermasz, tylko dla nas :).


Z tego co słyszałam, to wyszły takie dobre, że dzieci w szkole kupowały jedna za drugą i wszystkie galaretki poszły w ekspresowym tempie :D.
Aż miło się robi, gdy człowiek się dowiaduje, że praca nie poszła na marne ^^.

8 komentarzy:

  1. Pomysł na galaretki świetny. Chyba wykorzystam w przyszłym roku...
    Galaretkowe dynie fantastyczne.
    Luna, jak zwykle,pomocna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa jak wyjdą Tobie ;).
      O tak, Luny nigdy za wiele :D.
      Dziękujemy :).

      Usuń
  2. przekąski z robalami smakują cały rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Foremka do ciasteczek przydaje się nawet do galaretek :D.
      Dziękujemy ^^.

      Usuń
  4. Super pomysł z galaretkami :) A wykonanie też fajne, a najfajniej to chyba robić coś całą rodziną :) Super mieć starszą siostrę, która pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ^^.
      Dokładnie! Robienie czegoś całą rodziną jest super :).
      Maluchy powtarzają mi, że jestem najlepszą siostrą na świecie, więc chyba coś w tym jest :P.

      Usuń