czwartek, 11 maja 2017

Zdałam! :D.

Hejo! :).
Zdałam ustny polski na 60% :D. Jestem z siebie dumna ^^. Wylosowałam temat o mądrości w tekstach kultury. Odpowiedź na podstawie "Trenu IX" Jana Kochanowskiego i wybranych tekstów kultury ;). Komisja zadała mi dwa pytania, z czego na jedno odpowiedziałam bez problemu, a drugie trochę spierniczyłam. Ale najważniejsze, że zdałam :D.
Ostatnio zastanawiałam się trochę nad kurtką, którą uszyłam Lunie. Jakoś nie do końca jestem z niej zadowolona. Wywija się za bardzo na drugą stronę, poza tym zrypałam przód. Postanowiłam uszyć nową ;). Ta odpowiada mi już o wiele bardziej. Poniżej wstawiam zdjęcia.










Myślę jeszcze nad tym czy nie przyszyć jakiegoś rzepu albo zatrzasku, ale chyba na razie daruję sobie ten pomysł ;).

6 komentarzy:

  1. Miło poznać kolejny lalkowy blog, Ciebie i Twoją lalkową podopieczną ;-) Gratuluję zdanego egzaminu! Kurtka bardzo fajna - ładnie się układa na pannie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo mnie cieszą te słowa :).
      Mi również jest miło Panią poznać, a także czytać Pani bloga i oglądać zdjęcia na nim ^^. Oczywiście będę wpadała tak często jak tylko będę mogła :).
      Co do kurteczki, starałam się aby wyszła jak najlepiej ^^.

      Usuń
  2. Bardzo ładna kurtka. Gratuluję zdanego egzaminu:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :).

      Usuń
  3. no to trochę lżej, gdy się ma te mocne 60%
    myślę, że zapięcie pod szyją nadaje dynamizmu
    ale i charakteru kurtałce - może na z/w jakiś
    element dekoracyjny zgodny z hobby Luny i Twoim -
    np. guzik w kształcie nutki albo klucza wiolinowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie :D. Przede mną jeszcze tylko ustny angielski i matura z głowy :D.

      A co do kurtałki, to pomyślę nad zapięciem i jakąś dekoracją :D. Dziękuję za pomysły ^^.

      Usuń