sobota, 31 marca 2018

Dzień Metala, Wielkanoc, konkurs i mnóstwo zdjęć!

Hejo :P.
W końcu mam czas żeby dodać wpis :D. Ostatnio brałam udział w konkursie fotograficznym organizowanym przez Miejski Dom Kultury w mojej miejscowości i zajęłam trzecie miejsce :D. 4 kwietnia o 17:30 obędzie się wystawa pokonkursowa. Za to 29 marca był Dzień Metalowca ;).
Jutro (01.04.2018 r.), jak już pewnie wszyscy wiedzą, będziemy obchodzić Wielkanoc. Zabawne, że w tym roku Wielkanoc wypada w Prima Aprilis. Jak powiedziała moja koleżanka – "będą jaja" :P. 
Święta będę spędzała u babci i dziadka – czyli jak co roku, co bardzo mnie cieszy! :).
Udało mi się zrobić Lunie kilka zdjęć w uczelni ;).





Oczywiście nie mogło się obejść bez zdjęć z pracy :P. Znów nadarzyła się okazja, którą trzeba było wykorzystać :D. To stało się już chyba obowiązkiem.



















Z tych zdjęć jestem zadowolona. Mam jeszcze inne, które pokażę w kolejnym wpisie :).
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Luna jest bardzo fotogeniczna. Gratuluję miejsca na podium w konkursie!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wesołych Świąt również :).

      Usuń
  2. Super :) Gratulacje wygranej :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i życzę mile spędzonych świąt. Ja również będę je spędzać u swoich dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :).
      Również życzę wszystkiego najlepszego w te Święta :).
      To miło! U dziadków jest fajnie :D.

      Usuń
  4. Gratulacje wygranej! Bardzo fajne zdjęcia, fajny pomysł.
    I wesołych! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D.
      Wesołych wzajemnie :D.

      Usuń
  5. Gratuluję miejsca na podium!
    Wesołych, spokojnych i miło spędzonych Świąt Wielkanocnych.
    Luna śliczna jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :).
      Również życzę tego co najlepsze w te Święta Wielkanocne :).

      Usuń
  6. Gratulacje wygranej w konkursie :) Zdjęcia bardzo fajne, a to pierwsze w koszyku jest po prostu boskie.
    I wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :).
      Wesołych wzajemnie! :D.

      Usuń
  7. Gratuluje 3 miejsca !! :) Zdjęcia super ale moimi faworytami są te na kartonach <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń