środa, 4 lipca 2018

Pranie!

Hejo ;).
Wczoraj (03.07.2018 r.), przyznam się, że się zestarzałam o kolejny rok :P.
Wczoraj także pojechaliśmy z Harrym i jego bratem na basen, a po basenie poszliśmy na spacer po parku ;). Dzień przed basenem trzeba było oczywiście zrobić pranie ręczników, a przy okazji innych rzeczy, które były w koszu ;). Luna stwierdziła, że pomoże. Czemu nie? :P.

Najpierw poskładała to, co było na suszarce ;).







Oczywiście nie mogło zabraknąć wygłupów. Wiadomo, że Luna wejdzie wszędzie. Tym razem zwiedziła pralkę w środku ;).




Sesja z pralką musi być, bo jak inaczej? :D.




Teraz wkładamy pranie.



A później wsypujemy resztę proszku ;). Tak, do bębna, ponieważ pralka nie chce ciągnąć wody do szuflady na proszek... Najprawdopodobniej uszkodzony elektrozawór, albo inne dziadostwo :P.


Lunisko znalazło nową zabawę – obserwowanie jak się robi pranie :P.




A tak poza tym, postanowiłam w końcu wyjąć stojak Luny ;). Po co lalka ma się kisić w torbie, jak może stać na stojaku? W końcu po coś go ma :D.



Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Pomocnica jak znalazł... Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! A dzięki temu, że jest taka pomocną, mogę porobić jej fajne zdjęcia :D.
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Super pomysł na sesję. Zdjęcie, jak Luna siedzi w bębnie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Cieszę się, że Ci się podoba :D.
      To zdjęcie w pralce chyba też najbardziej przypadło mi do gustu :P.

      Usuń
  3. Ale tu u Ciebie fajnie!Dziekuje za wizyte chociaz u mnie tylko pajeczyny ostatnio i kurz po katach :/ Zupelnie brakuje mi czasu na wszystko no ale co mozna na to poradzic - zycie :/ Blajta urocza!

    p.s. ze tez ja nie mam takich pomocnic....moje domagaja sie tylko nowych sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D.
      Ja ostatnio też miałam bardzo mało czasu na blogowanie i kolejny wpis dodałam dopiero po około trzech miesiącach... Prędzej czy później pewnie też znajdziesz więcej czasu ;).
      Hehe, trzeba je trochę zmusić do pomocy :P.

      Usuń
  4. Filmik super wyszedł :)
    Wszystkiego najlepszego :) A pomocnica zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślij ją do mnie. mam tyle prania... Świetna sesja, dobrze, że ma ci kto pomagać przy tych obowiązkach :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by Ci pomogła :D.
      Dzięki temu, że lubi pomagać, to mogę jej porobić fajne zdjęcia :D.
      Dziękuję bardzo :D.

      Usuń
  6. Odważna ta twoja lala :D moje do pralki by chyba nie weszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję :P. Luna włazi wszędzie gdzie się da, no i tam, gdzie jej rozmiar na to pozwoli :P.

      Usuń
  7. Mała spisała się na medal! Prawdziwa pani domu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, słodziutka ta twoja Luna. A jaka z niej pomocnica.

    OdpowiedzUsuń