wtorek, 6 czerwca 2017

Wygrana w konkursie!

Witam :).
Niedawno brałam udział w "rozdawajce", która została zorganizowana na blogu http://dlubaninylalkowe.blogspot.com/ przez Marzenę :). Udało mi się wygrać razem z dwoma innymi osobami, z czego jestem bardzo dumna :). Moja Luna otrzymała śliczne ubranka szyte ręcznie przez twórczynię konkursu :). Zapraszam do obejrzenia fotorelacji :).







Jeszcze raz bardzo dziękujemy i również pozdrawiamy!!! :).
Dodatkowo dorzucam kilka ostatnich zdjęć Luny :).





I na koniec zdjęcie gąsienicy, którą znalazła moja mama :).



Pozdrawiam :).

4 komentarze:

  1. Jaka szczegółowa fotorelacja, proszę ja Ciebie.
    Luna wygląda uroczo w tej sukieneczce.
    Uściski 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się haha :D.
      Dziękujemy i ściskamy również :D.

      Usuń
  2. super sprawa a ciuszkami!
    GĄSIENICA totalnie zachwyca!

    serdeczności ślę! INKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ^^.
      O tak! Gąsienica jest niesamowita :D.
      Dziękuję i wzajemnie ^^.

      Usuń