niedziela, 6 czerwca 2021

Prawie 3 lata!

Hejo. ;)
Ostatni post napisałam tu prawie trzy lata temu. No cóż. Lalkować nie przestałam. Nie ma opcji, żebym przestała. Po prostu przeniosłam się na Instagrama (http://instagram.com/wiky97). Jest dla mnie wygodniejszy. Mogę dodawać materiały bezpośrednio z telefonu, niemal w każdym momencie. Z blogiem się nie żegnam, bo zawsze jest szansa, że kiedyś jeszcze coś tu zamieszczę.
 
U mnie wszystko gra. Luna żyje i ma się dobrze. Jedyne co się w niej zmieniło to to, że podcięłam jej włosy jeszcze bardziej i skróciłam sznurek od mechanizmu ocznego. Ale oprócz tego Luna zyskała towarzyszkę. Zamieszkała z nami gwiazda rocka. Ma na imię Harmony. Jest to hybryda LPS Blythe i Obitsu 11. Złożyłam ją sobie ze względu na to, że wszędzie się zmieści i łatwiej jest ją wszędzie zabierać.
 
Nie wiem kiedy jeszcze coś tu napiszę. W każdym razie zapraszam do obserwowania mojego profilu na Instagramie, gdyż teraz tam wyżywam się lalkowo (http://instagram.com/wiky97 lub @wiky97). A tym czasem przedstawiam Wam Harmony. ;)


4 komentarze: