piątek, 26 stycznia 2018

Szybki wpis.

Hejo :).
Ostatnio mam trochę mniej czasu i chęci na blogowanie, ale spokojnie, nie zostawię Was ;). Nie mam zamiaru ani zawieszać, ani porzucać bloga :). Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć. Słabe są jakościowo... Przepraszam, ale nawet fotograf może czasem odpocząć od robienia samych dobrych zdjęć :P.
Ostatnio byłam w cukierni w mamą, babcią i Luną ;).



Fajne czekoladki tam mają ;). Jednak trochę zawiodłam się na tej zielonej. Miała smakować zielonym jabłuszkiem, a nie przypominała go ani trochę... No ale cóż ;).


Mruczek i Hana całkiem dobrze się ze sobą dogadują :P.


Seminarium w uczelni. Chyba jako jedyna robiłam notatki, ale co tam :D. "Skandale i skandaliści".


A tu widać, że Mruczek chyba lubi dobrą muzykę ;). Wskoczył mi na kolana kiedy grałam na gitarze :D.




Na razie to tyle :). Nie opuszczajcie mnie i czekajcie na nowe wpisy :).
Pozdrawiam.

Zdjęcia bez podpisów są autorstwa mojej mamy. Nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie prywatnych (robionych przeze mnie, moją rodzinę lub znajomych) zdjęć, znajdujących się na moich blogach. Jeżeli jakieś zdjęcia nie są mojego autorstwa, zawsze odpowiednio je opisuję.

8 komentarzy:

  1. Piękna fotorelacja :D
    Spoko nie opuszczamy Cię, trzymam kciuki :D
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo widzę, że byłaś w cukierni Sowa :) Czekoladki mają ok, ale najlepsza jest kostka opium, jabłkowa pokusa, tiramisu, kostka królewska i ciastko z rabarbarem albo z czarną poprzeczką tylko nie pamiętam nazw. Polecam też spróbować takiego tortu z dużymi plasterkami truskawek na górze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak :).
      Jak uda mi się na to trafić to myślę, że spróbuję ;). Ja jadłam tort o nazwie "Chrupiąca malina". Polecam!

      Usuń
  3. Ooo chyba się do ciebie uśmiechnę o notatki z seminarium bo najprawdopodobniej będę pisać o skandalach licencjat xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dużo tego nie mam, Tak naprawdę bardzo malutko, ale może coś Ci się przyda. Chociażby hasłowo :P.

      Usuń