niedziela, 10 lipca 2016

Wyzwania fotograficzne!

Hejo :).
Na Pingerze zorganizowałam sobie coś takiego jak "Wyzwania fotograficzne". Pewnie wiele osób zna tę zabawę :). Mamy obrazek z tematami i wykonujemy do nich zdjęcia ;).
Oto co do tej pory zrobiłam ^^. 

1. "Letnie kwiaty"




14. "Mój letni domowy kącik"




6. "Pierwsze opalanie"
Luna: Nie znoszę się opalać. Wolę kiedy moja skóra jest blada. Ale mimo to uwielbiam przebywać na dworze kiedy jest ciepło. I taki oto sposób znalazłam ^^.














13. "Letnia pogoda"
Luna: Jak to się mówi "czasem słońce, czasem deszcz". Akurat w tym dniu było słońce, duuuużo słońca! :D.


8. "Ulubiona sukienka"
Luna: Ostatnio od Wiki dostałam cztery nowe sukienki! Nie wiedziałam, która ma być tą ulubioną, bo wszystkie mi się podobają. Jednak zdecydowałam się na czarną z czerwoną wstążką ^^.





12. "Ulubiona potrawa"
Luna: Kocham makaron! Może i sam makaron potrawą nie jest, ale można podać go ze wszystkim! A wtedy to już będzie potrawa . Specjalnie za nim aż wlazłam do lodówki!

Chyba nikt z was nie miał jeszcze swojej lalki w lodówce :P. Luna pobiła rekord i najprawdopodobniej została Pierwszą Lalką w Lodówce! xD.



16. "Letni kolor"
Luna: Letni kolor? Zdecydowanie żółty!








4. "Letni lakier do paznokci"
Luna: Letni lakier? Moim zdaniem wszystkie są idealne na każdą porę roku! Zależy kto w czym się dobrze czuje :).


4 komentarze:

  1. parasolka absolutnie w moim guście,
    bo lubię szydełkowane, haftowane
    ale i ażurowe motywy :)

    niemniej jednak sukienka w czerwieni
    i czerni z odrobiną szarości chyba
    rzeczywiście bardziej pasuje Lunie!
    (zapomniałam napisać - kiecka z 1ego
    postu baaardzo mi się podoba!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^.
      Ojj, też lubię tę parasolkę :). Prezent od babci przywieziony, jak dobrze pamiętam, z Włoch :D.

      Usuń