niedziela, 10 lipca 2016

Powitanie!

 Hejo!
Jestem Wiky! Urodziłam się w 1997 roku, a ten blog będzie o moim życiu i nie tylko! :).
Interesuję się fotografią i dzięki temu uczęszczam do technikum fotograficznego - zajmuję się fotografią artystyczną, bardzo dobrze orientuję się w programie graficznym Adobe Photoshop (różne wersje), a za sobą mam już jedną sesję ślubną. Gram na gitarze, głównie elektrycznej, ale nie zmienia to faktu, że gram też na akustyku, elektroakustyku i klasyku :P. Słucham ciężkiej muzyki i uwielbiam czytać książki ^^. 
Jestem w posiadaniu jednej lalki Blythe o imieniu Luna, której również będę poświęcała tutaj dużo czasu.
Posiadam jeszcze jednego bloga na stronie pinger.pl (wikipunk.pinger.pl). Tam pojawiają się takie same wpisy jakie będą pojawiać się tutaj, lub będą podobne :). Dlaczego tak? Z pingera dużo osób ucieka tutaj ze względu na błędy strony... A to zdjęcia nie chcą się dodawać, innym razem wpisy, liczniki szwankują, itp. Mnie, niektóre z tych błędów też dotknęły, jednak nie przeszkadzało mi to w dalszym blogowaniu. Problem zaczął się wtedy kiedy dużo osób zaczęło przenosić się na Bloggera (Blogspota). A były to osoby, które na przykład obserwowałam, lub które obserwowały mnie. Dlatego postanowiłam spróbować też tutaj ^^. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło, i że spotkam tutaj również osoby z pingera ^^. 
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne wpisy :). 

Poniżej wstawiam kilka zdjęć :).
To ja:

 A to Luna:





 O reszcie członków mojej rodziny dowiecie się w późniejszych wpisach :).



4 komentarze:

  1. Witaj. Bardzo fajną masz lalkę. Podoba mi się jej kolorystyka. Zawsze wśród blogów z lalkami wkurza mnie trochę że wszystkie są takie delikatne i dziewczęce, a ta jest bardziej jak ty, w sensie że metalowa taka, a to miły klimat. I że ma zielone włosy. Lubię Blythe, chciałabym też mieć kiedyś Blythe, jedynie ten brak brwi zawsze mnie zastanawia.

    W ogóle to masz świetne buty. Te swoje, nie lalkowe. ;)

    W sumie twojego pingera kojarzyłam już wcześniej, chociaż ja nie wchodziłam na Pingera długo i generalnie mam trochę braki, ale weszłam wczoraj żeby napisać o blogspotach, i oprócz tego weszłam też na twój blog bo zauważyłam że zaobserwowałaś mnie co mi całkiem umknęło, a potem zaobserwowałam i ciebie. I rozbawiło mnie że też akurat zrobiłaś blogspota i to lalkowego. Mój to https://space-impact.blogspot.com/, jak chcesz możesz zobaczyć, a na pingerze jestem http://kwaspruski.pinger.pl/ (mówię, bo to takie nieoczywiste, na pierwszy rzut oka możesz nie wiedzieć kim jestem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za miłe słowa i ogólnie za wszystko co napisałaś ^^.
      No to już Cię kojarzę :).
      Ja z pingera nie zniknęłam, więc tam nic się nie zmieni ;). A tu też Cię zaobserwuję i jak się coś nowego pojawi to będę komentować ^^. Pozdrawiam i zapraszam częściej ;).

      Usuń
  2. super mieć swoje lalkowe alterego!

    jestem pewna, że szybciutko okaże się,
    iż Luna żyje absolutnie oddzielnym
    życiem - wartym udokumentowania też :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :).
      Hehe, żyje oddzielnym życiem, już to zauważyłam :D.

      Usuń